Door de opmars van nieuwe digitale technologieën en e-commerce moet alles sneller, goedkoper en duurzamer. Vanuit zijn nieuwe vestiging in Kontich helpt V-Chain KMO’s om hun businessmodellen en processen af te stemmen op de veranderende klantennoden. Een goed gestructureerde ERP is het vertrekpunt. V-Chain trekt voluit de kaart van SAP Business One.
Het V-Chain-team brengt 22 experts samen in SAP-consultancy. In januari startte het zijn Belgische activiteit op. “KMO’s onderscheiden zich vaak door hun flexibiliteit en hun reactievermogen”, zegt Rudi Potoms, managing partner van V-Chain België. “Precies daarom raken internetwinkels hen recht in het hart. Wil je als KMO je wendbaarheid en klantenservice blijven uitspelen, dan moet je je intern zo efficiënt mogelijk organiseren. ERP wordt meer dan ooit de ruggengraat van de KMO-business.”
KMO’s moeten volgens Potoms nieuwe digitale technologieën omarmen. “Zonder digitale strategie riskeer je als KMO marktaandeel te verliezen”, zegt Rudi Potoms. “Digitale technologie helpt je operationele processen te optimaliseren, de klantenervaring te verbeteren en nieuwe businessmodellen in te voeren. SAP Business One heeft 50.000 klanten wereldwijd. Dankzij die schaalgrootte investeert SAP intensief in technologische en functionele vernieuwing. Dat maakt SAP Business One vandaag voor KMO’s een uitstekende keuze.”
V-Chain legt zich naast end-to-end implementatie en support voor KMO’s vooral toe op geïntegreerde webshops en ERP voor professional services en projectgebonden business. Het maakt deel uit van de Gumption-bedrijvengroep.