Syneton

Syneton gaat verder in digitalisering van administratie

BORNEM – Syneton lanceert AdminPulse. De modulaire webbased kantoorsoftware maakt onder meer gebruik van gamification en artificiële intelligentie en moet de administratieve flow van boekhoud- en accountancykantoren optimaliseren.

De rol van de boekhouder en accountant evolueerde de voorbije jaren naar het geven van advies. In die context is automatisering in de sector nodig, want de administratieve rompslomp verloopt dan vlotter zodat er meer tijd vrij komt voor klanten. Syneton startte daarom in 2001 al met een client-server model, maar vandaag overwegen steeds meer ondernemingen een cloudoplossing.

Dina De Haeck, ceo Syneton: “Daarom vertaalden we onze expertise naar een online kantoorsoftwareplatform dat gestoeld is op intuïtief werken en zorgt voor efficiëntieverhoging. AdminPulse is op een mum van tijd operationeel, budgetvriendelijk en vereist geen intensieve opleidingen om ermee te kunnen werken. Alle permanente informatie wordt gecentraliseerd en zoekwerk wordt tot een minimum gedreven.”

Rudi Cleymans, oprichter Syneton: “Door de ingebouwde artificiële intelligentie worden bovendien proactief taken en deadlines gesignaleerd. Opvolging wordt zo kinderspel. De klant weet dus tijdig welke documenten hij of zij moet bezorgen zodat zijn adviseur die kan verwerken. Verder is gamification de trend en hebben we ervoor gezorgd dat onze oplossing ook visueel aantrekkelijk oogt.”