llaw7pex Foto: Stijn Verschueren

Student-ondernemer lanceert eigen bier: “Van roepnaam tot lancering van woeste tripel”

Stijn Verschueren, roepnaam Stino, lanceerde een tijdje geleden zijn eigen biersoort: Dino. De 21-jarige student-ondernemer uit Bonheiden daagde zichzelf uit en brouwde op enkele maanden tijd zijn eigen bier. De naam van het bier baseerde hij op zijn bijnaam: "Wat begon als een roepnaam in een vriendengroep & een grote passie voor bier is uitgedraaid tot de lancering van een woeste tripel."

“We hebben met passie en vakmanschap gewerkt om een bier te creëren met de perfecte balans tussen frisheid en rijke smaken”, zegt Stijn trots. Uit dat harde werk is DINO ontstaan: een “woeste en zomerse” tripel met een alcoholpercentage van 7,9 procent.

Als we Stijn mogen geloven is DINO slechts het begin van zijn leven als ondernemer. “Zeven maanden geleden ben ik in dit avontuur gestapt, met slechts een basiskennis van het ondernemersleven. Wat me de komende maanden nog te wachten staat is onzeker, wat wel zeker is, is dat ik er enorm veel zin in heb en heel hard uitkijk naar wat er nog op mijn pad komt binnen dit project”, klinkt het.