Het is niet de eerste keer dat Axel Colonna-Cesari aan de slag gaat voor Kingslize. “Axel is ondertussen een vaste waarde in het ontwerpen van verrukkelijke creaties met een hart voor goede doelen”, zegt Omar Aberkane, zaakvoerder van Kingslize Pizza. Voor de naam lieten ze zich inspireren door de vlam in het logo van De Warmste Week.
“Voor deze pittige creatie heeft Axel gekozen voor ons classic deeg met een basis van onze premium tomatensaus, op smaak gebracht met Tabasco. We beleggen de pizza met smeuïge mozzarella, rode ui, een paprikamix, peperoni en venkelzaad”, vertelt Omar. De nieuwe pizza kan je vanaf vandaag bestellen tot eind dit jaar.
Kampen voor maatschappelijk kwetsbare kinderen
Kingslize Pizza engageert zich om bij elke verkochte pizza 30% van de omzet te schenken aan De Warmste Week. De centen gaan naar vzw Kadee. “We steunen daarmee een vereniging die kampen organiseert voor maatschappelijk kwetsbare kinderen. Door de hogere zorgvraag en de nood aan aangepaste begeleiding is het voor maatschappelijke kwetsbare kinderen met een beperking vaak niet mogelijk om mee te gaan op ‘gewone’ vakantiekampen. Daardoor vallen ze uit de boot”, legt Omar uit.
Met de verkoop van de Vlampizza steunen Omar en zijn team de vzw. “Zo kunnen deze kinderen ook genieten van een zorgeloze vakantie en onvergetelijke kampavonturen vertellen.”