studio_uncool-17

Starter van de Week: Studio Uncool biedt tijdloze informatie

KESSEL – Studio Uncool is de nieuwe zaak van Tom Liveyns. Hij wil bedrijven helpen met video en design. Liever dan de trends van het moment te volgen, wil hij doorgronden wat bedrijven nodig hebben en hoe dat het best uit de verf komt.

Tom Liveyns heeft meer dan 11 jaar ervaring in de communicatiesector, als grafisch en webdesigner, art director, cameraman, monteur en marketeer. Toch was er altijd de droom om een eigen zaak te starten. Deze zomer waagde hij de sprong en nu is Studio Uncool een feit.

“Ik ben ervan overtuigd dat je alleen écht goed in iets kan zijn als je het ook graag doet”, vertelt Tom Liveyns. “Dat is Studio Uncool voor mij: een passie. We bieden daarom ook alleen maar aan waar we goed in zijn. In ons geval is dat video en design. In design en branding heb ik jarenlang expertise opgebouwd. De laatste jaren kwam daar steeds vaker video bij. Het is een van de sterkste communicatievormen om een verhaal te vertellen. En dat is net waar merken vandaag naar op zoek zijn. In een wereld waarin we met z’n allen leven met onze telefoon, liken en swipen, is het belangrijk om net dat interessante beeld te bieden waarmee je iemand kan boeien.”

Duurzaam en authentiek

Het klinkt misschien apart om je te profileren met een naam als Uncool, maar daaruit spreekt juist de visie van de onderneming. Tom Liveyns wil wegblijven van de voorgekauwde formules en werken op maat van de klant, of van het product waar het om draait.

“Ik ben dus niet bezig met wat er nu toevallig hip is in de sector. Design is soms te veel aan de orde, of het volgen van een trend die even later weer verdwijnt. Wij willen merken een uitstraling geven die tijdloos is, waar je op kan bouwen. Het moet allemaal kloppen, eerlijk zijn. En het moet er natuurlijk goed en professioneel uitzien.”