De plannen van Springbok zijn duidelijk: het bedrijf wil verder internationaal doorgroeien met een grensverleggende digitale aanpak voor ambitieuze merken. Het klantenportfolio is het afgelopen jaar flink gegroeid. Springbok werkt al jarenlang samen met grote merken zoals Bridgestone, Harman/JBL, HEMA en KPN. Recent is aan dat portfolio ook autogigant Nissan toegevoegd.
Om haar ambities in 2022 te realiseren, gelooft Springbok in de methode om voor een groot deel te vertrouwen op het talent van de Springbok medewerkers. Het afgelopen jaar heeft het bureau maar liefst 35 nieuwe experts aangenomen om dit mogelijk te maken. In totaal werken bijna 300 experts iedere dag samen binnen Springbok.
Nieuwe gezichten
De nieuwe gezichten zijn een mix van jong talent en doorgewinterde experts. Onder deze experts verwelkomde Springbok vier bekende namen uit de sector. Het experience strategy-team verwelkomt met Kathy Haemers een nieuwe directeur in België. Zij werkte bij o.a. Wunderman Thompson en Sanoma en neemt samen met nieuwkomer Maarten Breda (FamousGrey, MediaMonks) in zijn rol van brand experience director de leiding in het groeiende strategy team. Service designer Maarten Hazebroek (Emakina, Cap Gemini) maakt deze lijst compleet.