Sportune lanceert B2B-divisie brandwear

sportuneAmper twee jaar na de oprichting in 2012 heeft Sportune uit Booischot zich opgewerkt tot Belgische B2B-specialist op het vlak van custom sportswear-producten. De ontwikkeling en productie van sportgerelateerde oplossingen is goed voor 60% van de omzet. Aangezien het portfolio van klanten en diensten zodanig is gegroeid, werd nu een afzonderlijke divisie BrandWear opgericht.

“De nieuwe Sportune-divisie BrandWear wordt geleid door Ronald Cauwenberg die sedert 2012 actief was als sales manager van Sportune”, aldus Stefan Van Ouytsel, managing director van Sportune. “Onder de leiding van Ronald Cauwenberg bedenkt en realiseert het BrandWear-team geïntegreerde sports branding oplossingen op maat van merken en events, met nadruk op sportkleding. Dat kan gaan van een authentiek limited edition wielershirt met branding van een merk of bedrijf in een exclusieve verpakking, over een collectie innovatieve producten tot en met een volledig sports marketing concept.”

BrandWear levert oplossingen op maat voor gerenommeerde merken zoals Brussels Airlines, Toerisme Vlaanderen en Duvel, maar staat net zo graag mee aan de basis van het succes van nieuwe merken en events.