SCHELLE – San Marco Village levert dinsdagmorgen tussen 6.30 en 8 uur een luxueus ontbijt op meer dan 50 verschillende adressen in gans Vlaanderen. Dat ontbijt hoort bij een online ontbijtevent met de directies van de drie grote Vlaamse havens.
San Marco Village voelt als locatie voor bedrijfsevenementen natuurlijk de impact van de coronacrisis. Maar het bedrijf zocht naar nieuwe opportuniteiten. In overleg met de maritieme nieuwssite Flows.be dat maandelijkse een informatief ontbijt voor directieleden uit de logistiek organiseert, werkte San Marco Village een e-breakfast uit.
“De sprekers en de deelnemers nemen online deel aan dit digitale ontbijt”, vertelt Johnny Crijns van San Marco Village. “Het unieke is dat ze thuis of op kantoor allemaal hetzelfde superontbijt verorberen. Wij leveren al die mensen op hun locatie een exclusieve ontbijtbox.”
“De stipte levering op al die locaties is natuurlijk geen evidente logistieke kwestie”, zegt Johnny. “Er zijn deelnemers uit alle provincies. Van Zeebrugge tot Genk. Maar dit is het soort uitdaging die we graag aangaan. Het concept is zeer innovatief en mogelijk het begin van iets wat we meer kunnen doen met een partner die een event coronaproof wil organiseren.”
Voor Flows.be was San Marco Village een bewuste keuze. “Wij werken voor een publiek dat leiding geeft in de logistieke sector”, besluit eventmanager Véronique Dedecker. “Die mensen hebben weinig tijd vrij. Zij verwachten kwaliteit, zowel inhoudelijk als culinair. Met drie directieleden van de drie grote Vlaamse havens (Antwerpen, Zeebrugge en North Sea Port) zitten we inhoudelijk goed. Met de kwaliteit van de ontbijten van San Marco Village weten we ons ook zeker van positieve feedback van onze deelnemers over dat element.”