MECHELEN – Rydoo kondigt de opening aan van twee nieuwe kantoren in Manilla en Lissabon. Het bedrijf zet op die manier zijn expansie voort op de Aziatische markt en het versterkt zijn positie in Europa.
Rydoo is een alles-in-één reis- en onkostenbeheerplatform, gevormd vanuit de Mechelse startup Xpenditure en sinds 2017 gedragen door de Franse multinational Sodexo. Het bedrijf is actief in meer dan 60 landen en beschikt over hoofdkantoren in Mechelen, Warschau en Parijs.
Om zijn positie op de markt te versterken, worden twee nieuwe kantoren geopend. De vierde Europese hub komt niet toevallig in Lissabon, dat is uitgegroeid tot een centrum voor technologische startups. Tegen januari 2019 moeten voor deze vestiging 20 openstaande vacatures worden ingevuld, vooral sales functies.
Aziatische markt
Ook in Manilla opende Rydoo een nieuwe vestiging. Het bedrijf zette eerder al stappen richting de Aziatische markt, maar wil zijn bestaande klanten uit de regio beter bedienen en tegelijk de lokale groeiende vraag naar reis- en onkostenbeheeroplossingen tegemoetkomen.
Wim Derkinderen, co-founder van Xpenditure en CCO bij Rydoo: “Sinds de lancering van Rydoo nu 5 maanden geleden hebben we een versnelde groei doorgemaakt. De tijd is rijp voor ons om onze aanwezigheid in Azië-Pacific uit te breiden en nieuwe hubs te openen. Manilla en Lissabon zijn geweldige plekken op het gebied van innovatie en talenten.”