Pebble Media, een coöperatie van digtale media uit Mechelen, heeft zijn leidinggevend team en zijn interne structuur herschikt. Daarmee wil het bedrijf beter tegemoet komen aan de vragen en noden van zowel adverteerders als creatieve bureaus, agentschappen en uitgevers.Pieter Jadoul wordt Business Strategy & Development Director en Inge Moerenhout werd aangetrokken om het salesteam te leiden.
Pieter Jadoul was sinds 2010 Sales Director bij Pebble Media en wordt nu dus Business Strategy & Development Director. “De continue evolutie van de digitale markt vraagt om een specifieke benadering en een focus op nieuwe en gezonde businessmodellen verrijkt met data”, zegt Jadoul. “Adverteerders zoeken naar performante targeting mogelijkheden en bij publishers is er nood aan duurzame revenu modellen. Het is belangrijk dat wij binnen deze markt aan snelheid winnen”.
Pieter Jadoul zal in zijn nieuwe rol nauw samenwerken met het salesteam, maar ook met het Pebble Media data-, adops- en productteam.
Inge Moerenhout, tot voor kort Sales Manager Agencies bij Mediahuis Connect, maakte de overstap naar Pebble Media, waar ze als Sales Director aan het hoofd komt van het salesteam. Pebble Media is verheugd met de komst van Inge: “Ze valt op door haar directe hands-on aanpak, sterke people skills en haar kennis van en ervaring in de digitale markt. Hierdoor kan ze in de Pebble Media portfolio samenwerkingen op lange termijn verder uitbouwen en gelijktijdig nieuwe business opportuniteiten spotten.”
Inge Moerenhout: “Ik kijk er naar uit om samen te werken met een professioneel team dat tot driemaal toe bekroond werd met een AMMA-award voor Sales house of the year. Pebble Media investeert continu in een sterke ontwikkeling en diversificatie van het digitale aanbod op de Belgische markt en sprak me in het bijzonder aan door zijn pioniersrol inzake technologie en data. Ik kijk er naar uit om te bouwen aan impactvolle en efficiënte campagnes voor adverteerders en me ten volle in te zetten voor een netwerk van sterke merken van publishers op de Belgische markt.”