BOORTMEERBEEK – BMW- en MINI-concessie Ottevaere breidt haar team uit. Sander De Loose (business development manager) en Vincent De Laet (sales advisor BMW) versterken het sales departement. Matthias Ottevaere wordt de nieuwe aftersales manager.
Nu er heel wat vragen rijzen omtrent plug-in hybride, elektrisch rijden en de al dan niet schone diesels, kiest garage Ottevaere uit Boortmeerbeek er resoluut voor om dichter bij de klant te staan om betere begeleiding te geven.
“Er zijn zoveel mogelijkheden, enorm veel vragen en nog meer onduidelijkheden onder de mensen. Leasingmaatschappijen brengen vaak duidelijkheid voor de grote bedrijven, maar kmo’s, vrije beroepen en zelfstandigen zijn vaker op zichzelf aangewezen. Wij willen die groep een oplossing op maat bezorgen en daarom kozen we voor het aantrekken van een business development manager”, zegt operationeel directeur Davy Joos.
Persoonlijke benadering
Sander De Loose zal de functie van business development manager invullen, zowel voor BMW als voor MINI.
“Het is mijn taak om met Ottevaere naar buiten te komen als merk en makkelijk bereikbaar te zijn. Een persoonlijke benadering om iedereen te begeleiden doorheen zijn of haar traject, dat is key. Ik kijk er enorm naar uit om een hechte band uit te bouwen met het vaste cliënteel en dit netwerk aan klanten verder uit te bouwen”, aldus Sander. Vincent De Laet is sinds 2 maanden nieuw bij het team en zal als sales advisor voor BMW een extra aanspreekpunt zijn voor bezoekers in de showroom.
Derde generatie
Met Matthias Ottevaere komt de derde generatie van de familie Ottevaere aan het hoofd van de dienst na verkoop. Dat familiale aspect blijft heel belangrijk.
“Terwijl in de sector steeds meer grotere groepen ontstaan, is de klant meer op zoek naar persoonlijke benadering en ontzorging. Als sterke en familiale onderneming behouden we onze eigenheid en onafhankelijkheid, twee troeven die in deze tijden steeds meer belang krijgen“, aldus Matthias Ottevaere.