nannicoscar

Nannic wint Beauty Oscar

HEIST-OP-DEN-BERG – Nannic heeft een Beauty Oscar gewonnen met zijn huidverjongingsconcept Excellence. Het concept werd bekroond als Most Luxury Series of 2018.

Er zijn niet zoveel Vlaamse bedrijven die kunnen zeggen dat ze een Oscarwinnend product in huis hebben. Nannic kan dat sinds kort wel. Het Heistse bedrijf kreeg in Zweden een Beauty Oscar voor zijn huidverjongingsconcept Excellence. Dat bestaat uit drie producten: energieserum Excellence ATP, defensieserum GSH Excellence en ultra moisturizer Excellence EXT. Samen zorgen deze drie producten voor huidverjonging en -verbetering.

Deze complete huidbehandeling kon de Zweedse jury overtuigen. “Deze Beauty Award gaat naar een product dat doet wat het belooft, een product dat opvalt, een product dat een verschil maakt en ook een gevoel van glamour geeft”, meldde het juryrapport. “Wij zijn vereerd dat we deze Beauty Oscar gewonnen hebben, en het is nog een grotere eer om van zulke geweldige concurrenten te hebben gewonnen”, aldus René Nagels en Tine Janssens, oprichters van Nannic International.

Familiebedrjf

Nannic is een familiebedrijf van de derde generatie. Het bedrijf is gespecialiseerd in innovatieve cosmetica-oplossingen voor actieve huidverjonging en langdurige huidverbetering. Nannic is reeds aanwezig in 38 landen en doet het vooral zeer goed in Scandinavië.  De groei van het bedrijf wordt opgebouwd samen met een duurzaam netwerk van professionele schoonheidsinstituten.

Nannic wil trendsetter zijn in nieuwe cosmeticatoepassingen, door continue samenwerking met vakspecialisten en onderzoekscentra wereldwijd.