Mylène Foto via Mylène

Mylène viert 60ste verjaardag met 1.000 homeparty’s op één dag

Het Heistse cosmeticabedrijf Mylène blaast op 1 april 60 kaarsjes uit, en dat viert het bedrijf en haar consulentes met maar liefst duizend van hun iconische homeparty's op één dag.

Sinds de oprichting in 1965 groeide Mylène uit tot een vertrouwd merk dat al generaties meegaat en vrouwen inspireert tot ondernemerschap. Om dat te vieren riep Mylène haar consulentes op om op 1 april, de verjaardag van het bedrijf, een homeparty te organiseren. Dat resulteerde in maar liefst 1.000 consulentes die die dag in een huiskamer in België, Nederland en Noord-Frankrijk een homeparty te organiseren.

Lees ook: Heists cosmeticabedrijf Mylène scoort al zestig jaar met bekende homeparty’s: “Bezielster Rosa was een visionaire dame”

“Een feestelijke ode aan de unieke formule van beautybeleving, persoonlijk advies en warme connectie”, klinkt het. Ook de rest van het jaar viert het bedrijf nog haar 60ste verjaardag, door een aantal iconische Mylène-producten in de kijker te zetten.

Met jaarlijks meer dan 350.000 klanten en meer dan 50.000 homeparty’s blijft Mylène een sterk merk in de Belgische beautywereld. De meeste producten worden nog steeds op de productiesite in Heist-op-den-Berg gemaakt.