Toen Springbok en Adeptiv eind 2020 hun fusie aankondigden, wilden ze het sterkste digitale bureau van de Benelux worden door betekenisvolle data-gedreven experiences te creëren voor nationale en internationale klanten. De nieuwe talenten die nu aan boord komen zullen ongetwijfeld een rol spelen, onder meer voor de nieuwe klanten die de verschillende onderdelen van de groep de voorbije maanden wisten binnen te halen.
De Springbok Groep kan bij het begin van 2021 ook heel wat nieuwe klanten aankondigen: Rise + Shine kreeg er Renault Benelux en Vanden Borre bij. Adeptiv werkt sinds kort voor Dille & Kamille. En Springbok bedient vanuit Mechelen ACV en Toyota Material Handling Europe.
CEO Kim Verhaeghen kijkt het nieuwe jaar dan ook met veel vertrouwen tegemoet, ondanks de coronacontext. “Onze klanten verliezen de moed niet. Samen met hen gaan we binnen de vele mogelijkheden van data, digitale technologie en creatieve communicatie op zoek naar de oplossingen die hen kunnen helpen om in de huidige situatie zo optimaal mogelijk resultaten te boeken. Een snelle digitale transformatie is geen optie meer maar een must. Steeds meer bedrijven beseffen dat.”
Springbok groep is de digitale groep boven Springbok, Adeptiv, YourZine, SearchResult, Rise + Shine en Unides. Het hoofdkwartier van de groep is in Mechelen gevestigd. Het team telt vandaag 280 mensen.