Oprichters Maarten Boodts en Jens Ysenbaert

Mechelse craft soda’s van POMO als geschenk tijdens Tournée Minerale

MUIZEN - Jens Ysenbaardt en Maarten Boodts zijn twee student-ondernemers die craft soda’s verkopen met hun eigen bedrijf POMO. Tijdens Tournée Minérale willen ze mensen aanmoedigen om elkaar te steunen. Niet fysiek, maar wel digitaal.

Wie wil, kan een verrassingspakket met 6 frisfruitige drankjes bestellen en er een digitale boodschap aan toevoegen. Deze wordt omgezet in een QR-code en gedrukt op de verpakking. De ontvanger kan deze code scannen met zijn gsm, waarop de videoboodschap openspringt en afspeelt.

Met het bedrijf POMO verkopen Maarten Boodts en Jens Ysenbaardt non-alcoholische frisfruitige soda’s met unieke smaken. Zo zit er in het assortiment framboos-kaneel en pompelmoes-salie.
De sterkte van het bedrijf vind je in de ingrediënten. Er wordt geen gebruik gemaakt van sapconcentraten, wel van echt fruit. Door de soda te pasteuriseren kan je de drank lang bewaren. Een ideale oplossing voor wie tijdens Tournée Minérale een alternatief zoekt voor de klassiekers.

Steek elkaar een frisfruitig hart onder de riem
‘‘Veel vrienden geven aan dat Tournée Minérale een nóg moeilijkere opgave wordt dan andere jaren door de corona-maatregelen. Een goed alternatief aanbieden is één ding, maar we zochten naar een menselijke, ludieke ondersteuning voor onze klanten’’, zegt Maarten.
Via de website van POMO kan je gedurende heel de maand februari verrassingspakketten aankopen voor iemand anders. Tijdens de aankoop kan je via een beveiligd platform een videoboodschap toevoegen aan je bestelling. Deze boodschap wordt omgezet in een – met de gsm – scanbare code en wordt meegeleverd op de verpakking van de frisfruitige drankjes.

“De persoon die het verrassingspakket ontvangt kan gemakkelijk de code scannen en krijgt meteen de videoboodschap te zien.”  

www.pomodrinks.com