“We groeien pijlsnel en wekelijks komen er klanten bij. Aangezien het onze visie is om zo dicht mogelijk bij de klant te zitten, is een kantoor in de “stad van de smaak”, een logische nieuwe stap. Ondanks het feit dat we heel digitaal werken, vinden we die bereikbaarheid toch belangrijk”, zegt zaakvoerder Veronique Van de Water.
Dat ze bij Stratevision.fin een unieke stijl een aanpak hanteren, steek Veronique niet weg. “Bij ons mag het allemaal wat losser, speelser en meer rock-’n-roll. We houden niet zo van dat stijf gedoe en het is belangrijk dat onze klanten ons begrijpen. Recent kwamen er maar liefst 3 nieuwe collega’s bij en die worden ook specifiek op deze eigenschappen gerekruteerd. We denken digitaal, maar passen ons aan de wensen van de klant aan.”
Of het voorlopig bij 4 kantoren blijft? “Als er opportuniteiten zijn, dan spelen we daar op in. We willen blijven groeien en trouwens ook in Mechelen hebben we nog wel wat plannen, maar daar kan ik nu nog niet al te veel over verklappen”, besluit Veronique.