2015 was al een bijzonder druk jaar wat online marketingtrends betreft. Ook 2016 belooft heel wat in petto te hebben. Het Mechelse marketingbureau Luon organiseert daarom op 1 december een nieuwe Wassup Lunch-sessie: de State Of Marketing.
Tijdens een extra geconcentreerde Wassup-sessie kom je te weten welke online technieken je best inzet om je marketingdoelstellingen te realiseren in 2016. Hoe speel je bijvoorbeeld de troeven van social media en search uit op de kanalen die je wilt gebruiken? Deze en andere vragen bespreken de deelnemers tijdens de State Of Marketing met technology evangelist Geert De Laet. Hij deelt inzichten over drie topics: content marketing, performance en customer experience. Aan de hand van een reeks praktijkcases en hands-on tips belicht De Laet de trends waaruit bedrijven en merken het meeste conversie kunnen halen.
Luon is gespecialiseerd in customer relationship marketing. Via slimme campagnes en programma’s bouwt het bureau dialogen, langdurige ervaringen en rendabele relaties tussen merken en hun doelgroep. Luon werkt onder meer voor Unilever, Midas, Sony, Educam, Tech Data, Eni, Alken-Maes, Worldline, Mondelez, Continental and Ello Mobile.
De State Of Marketing-sessie vindt plaats op dinsdag 1 december, van 9u30 tot 13u00 bij Luon in Mechelen. Deelname is gratis, maar het aantal zitjes is beperkt. Inschrijven kan via www.luon.com/wassup.