Kris Meert is Account Manager bij bITss

KrisMeertKris Meert (40) is sinds kort aan de slag als Account Manager bij Business IT Services and Solutions (bITss), ICT-dienstverlener uit Puurs. Hij zal zich in zijn nieuwe functie richten op het adviseren en ondersteunen van bestaande klanten. Meert geeft support op het gebied van design en projectrealisatie binnen het Microsoft portfolio en de resources planning-software PlanningPME. Daarnaast is hij mee verantwoordelijk voor het uitbreiden van het klantenbestand.

Kris Meert: “Sinds 2011 werk ik bij bITss als administratief medewerker en sales support. In deze functie heb ik veel ervaring opgedaan op het gebied van day to day operations en projectbeheer, maar ik merkte dat ik toe was aan een nieuwe stap met meer uitdaging en verantwoordelijkheid. Mijn nieuwe functie sluit perfect aan bij mijn wens om te werken aan langetermijnrelaties met klanten. Door mijn kennis van en ervaring met de digitalisering, kan ik de klanten voorzien van op maat gemaakte oplossingen en advies.”

Philip Tondeleir, Managing Partner bij bITss, voegt toe: “We zagen dat de kwaliteiten van Kris het best renderen bij contacten met de klanten. Hij wilde graag doorgroeien en meer verantwoordelijkheid krijgen. Bij bITss bieden we ambitieuze werknemers ruimschoots de mogelijkheid om zichzelf te ontwikkelen. De functie van Account Manager is Kris op het lijf geschreven: hij is communicatief, sociaal en heeft feeling voor onze klanten door zijn ervaring als interne sales support.”

bITss bvba, opgericht in 2007, is actief bij KMO’s maar vooral in de healthcare. Het bedrijf is onder meer voorkeur-ICT-partner van het AZ Jan Portaelsziekenhuis in Vilvoorde waar bITss de IT- processen optimaliseert en automatiseringen doorvoert waar dat nodig is. Daarnaast verdeelt het bedrijf uit Puurs in België de resources planning-software PlanningPME van het Franse Target Skills. Zelf ontwikkelde bITss voor deze software diverse add-on modules (Exchange, SMS, reporting tool, …).