LIER – Het Lierse full-service marketingbureau Kreatix heeft alweer zijn kantoorruimte en zijn werknemersbestand uitgebreid. Het jonge bedrijf loopt als een trein en heeft een aantal nieuwe klanten binnengehaald.
Wim Engelen is de nieuwe werknemer van Kreatix. Hij ondersteunt mede-zaakvoerder en lead developer William Matthynssens bij development projecten.
“Wim liep vorig jaar stage bij ons en mocht daarna terugkeren als jobstudent. Na het afronden van zijn studies koos Wim voor Kreatix als zijn vaste stek. Wim is een technisch genie. Hij vult zijn dagen met het schrijven van code en het ontwerpen van websites”, zegt zaakvoerder Oliver Op de Beeck.
Kreatix kan versterking best gebruiken, want er werden een aantal nieuwe klanten binnengehaald. “We kregen het vertrouwen van de Antwerpse groothandel in schoonmaakproducten BOMA om een jaar lang de volledige inbound marketing te realiseren voor hun nieuw content-platform, dat we ook mogen bouwen.”
“De opzet van dit project is in hoofdzaak het uitbouwen van een blog-site. Kreatix staat in voor de volledige uitwerking, inclusief de integratie van verschillende marketing-kanalen, om waardevolle en relevante content te verspreiden.”
In de zomer is Kreatix van start gegaan met een aantal nieuwe projecten voor verschillende bedrijven. “Zo bouwen we een internationaal marketingtraject uit voor Greenspeed, leverden we een website project op voor Groep Waaslandia en werken we aan een nieuwe website voor Davinsi Labs, een bedrijf van Proximus.”
Kantoor
Meer werk en meer mensen betekent nood aan meer ruimte. “Daarom hebben we zopas ons oude kantoor opnieuw in gebruik genomen en toegevoegd aan onze nieuwe ruimte in het Accentis Business Center. We investeren in een open keuken, een extra akoestische vergaderruimte en focus-werkplekken.”
Oliver Op de Beeck is blij verrast met de snelle groei. “We hadden nooit verwacht om zo snel door te groeien, maar het vertrouwen krijgen van zoveel prominente bedrijven is fijn. We verwachten dit jaar opnieuw een verdubbeling van onze omzet.”