“Wij zijn erg blij dat Kristel de uitdaging aangaat om &KOO Innovation & Intelligence op een frisse en straffe manier in de markt te zetten”, zegt CEO van &KOO, Koen van Impe. “Als bewezen onderneemster is zij de ideale persoon om rond deze propositie een groep van expertises en bedrijven uit te bouwen.”
Volgens Kristel Vanderlinden zijn marketingvraagstukken de laatste jaren geëvolueerd naar complexe businessvraagstukken. “Hetzelfde stellen we vast bij communicatievraagstukken waarbij de oplossing steeds meer in innovatieve producten en diensten te vinden is. Daar is een verklaring voor: de huidige consument verwacht van producten en diensten dat ze meer doen dan functioneren en dat ze effectief iets bijdragen, zowel persoonlijk als collectief. Kortom, men verwacht van bedrijven dat ze een belangrijke bijdrage leveren aan een betere toekomst voor ons als individu, voor de maatschappij en de planeet. Daar willen en kunnen wij het verschil maken.”
&KOO Innovation & Intelligence zal zowel het strategische consultancy luik van de &KOO Groep invullen als bestaande expertbedrijven van &Koo versterken. Bovendien wordt het ook ingezet als een strategisch aanbod voor de Cronos Groep, om bedrijven en merken verder strategisch te ondersteunen om duurzaam te blijven groeien dankzij de nieuwste technologie, insights, trends en business/marketing intelligence.