“We wilden in Lier al heel lang een vestiging openen. Je vindt hier meer dan zeventig merken onder één dak: een mix van merken zoals Woodbird, Subdued en Caterpillar, de merken van Belgische bodem Astrid Black Label, Le Fabuleux Marcel de Bruxelles en NOOR by Nora Gharib, alsook vaste waarden zoals Jack&Jones, Calvin Klein, Vero Moda en Tommy Jeans”, zegt marketingmanager Erika Mees.
Tweedehandskleding
Naast het ruime aanbod van topmerken is de pop-upvintagehoek een nieuwigheid. “Tweedehandskleding is populairder dan ooit. Met deze vintage corners willen we kleding een nieuw leven inblazen en zo bijdragen aan een circulaire economie. Met de opening van deze pop-ups moedigen we onze klanten aan om vintage kleding te combineren met nieuwe items. Per winkel zoeken we gemiddeld zeshonderd items uit waarin fashionista’s kunnen vinden wat ze zoeken”, verduidelijkt marketingmanager Julie Lestabel.
De grote winkel in Lier zorgt voor een totaalbeleving. “Er zijn modieuze loungezones alsook een oplaadstation voor mobiele telefoons en tablets. Negen medewerkers gaan er aan de slag om onze klanten te helpen met de steeds wisselende collecties en zorgen voor een persoonlijke service”, zegt Erika Mees.