John Porter, CEO van het Mechelse Telenet, is één van de gastsprekers op het 33ste STIMA Internationaal Marketing Congres dat op 5 en 6 december plaatsheeft in het ICC in Gent. Tijdens deze Festival Edition komen elf van de meest bezielende en inspirerende marketeers en CEO’s ter wereld naar Gent, en Porter is één van hen. De sprekers zulen op het congres hun visie over het belang en de toekomst van marketing geven.
Naast John Porter kunnen de deelnemers onder meer luisteren naar Josh Partridge, EMEA-director van social media app Shazam, Nilofer Merchant uit Silicon Valley die aan de wieg stond van meer dan 100 merken en producten die samen 18 miljard dollar omzet hebben gegenereerd en Marc Mathieu, global senior VP marketing van Unilever, die verantwoordelijk is voor het Unileverproject Crafting Brands for Life. Het doel van het project is de omzet van het bedrijf te verdubbelen maar tegelijkertijd de ecologische voetafdruk te halveren.
Het STIMA International Marketing Congres is het grootste marketingcongres in België. Vorig jaar waren er 900 deelnemers. STIMA is een ledenorganisatie voor professionals in marketing, communicatie en sales.