PUTTE – Het vroegere Adress System neemt een nieuwe digitale start als Tomboka. De bedrijfsnaam dekte niet langer de lading in een alsmaar sneller wijzigende markt. Voldoende signalen voor Tomboka- zaakvoerder Frank Louage om het geweer van schouder te veranderen.
“Met een geschiedenis die teruggaat tot 1980 mogen we onszelf een gevestigde waarde noemen”, aldus Frank Louage. “Maar met de technologische ontwikkelingen die elkaar alsmaar sneller opvolgen, mogen we niet achterblijven. Daarom kiezen we voortaan resoluut voor een digitale aanpak. We willen dé klantenbeloningsspecialist zijn die IT-structuren ontwikkelt op maat de actie van onze klanten. En ze integreert in de website van de klant. Zo zijn we dé allround IT-partner die elke cashback, spaar- of beloningsactie in goede banen leidt.”
Met een doelgerichte rebranding en een nieuwe bedrijfsnaam kiest het Putse IT-bedrijf voor de vlucht vooruit. Voor de herpositionering riep Tomboka de hulp in van vier professionele partners. Samen met marketingbureau De Merksmederij werd het reeds bestaande concept uitgewerkt en omgezet in duidelijke guidelines. Tekstbureau Schrijf.be en branding agency We Make vertaalden dat concept in woord en beeld. En SEO Dreams zorgde voor de Google-optimalisering van het digitale luik van de nieuwe website.