Voka – Kamer van Koophandel Mechelen wil ondernemers helpen om niet alleen meer, maar ook de juiste klanten te kunnen bereiken. Dat spreekt uit het driedelige ‘Innovatielab’, dat de Mechelse Kamer vanaf vrijdag 18 november organiseert. Het eigen businessmodel van de deelnemers vormt de rode draad van ‘Innovatielab: van businessmodel tot digitaal marketingplan’. Snelle beslissers kunnen zich nog inschrijven.
Tijdens de drie sessies wordt het businessmodel geanalyseerd. In de eerste sessie gaat Bert Reekmans van het Innovatiecentrum Antwerpen op 18 november samen met de deelnemers na op welke manier hun onderneming waarde voor hun klanten creëert en hoe men zich differentieert. Vrijdag 25 november begeleidt senior projectadviseur Stefan Van Ouytsel van Voka – KvK Mechelen de tweede sessie. Hij tracht de deelnemers een duidelijk beeld te schetsen van de customer journey die hun klanten afleggen tot op het moment dat ze beslissen om hun product of dienst effectief te kopen.
“De afsluitende sessie van dit lab op woensdag 7 december kan dan worden opgevat als een introductie tot het opmaken van een digitaal marketingplan”, stipt manager Projecten & Diensten Myriam Heeremans van Voka – Kamer van Koophandel Mechelen aan. Marketingman Bert Van Wassenhove – managing partner van social media agency All The Way en auteur van het boek ‘Digitaal marketingplan in 100 dagen’ – zet die dag de deelnemers op weg om de voorgaande sessies te vertalen in de praktijk.
Inschrijven kan via deze link. Meer info via myriam.heeremans@voka.be.