De Nederlandse consultancy-organisatie IG&H, met Belgische vestiging op Mechelen Campus, start ook in België met het aanbieden van interim- en projectmanagement.
IG&H richt zich op de financiële sector. Om ook in België een pool van interim-managers uit te bouwen, breidt het bedrijf zijn netwerk uit met professionals op het gebied van digitale vernieuwing, business processen en systemen. “Hiermee verbreden we het aanbod voor onze opdrachtgevers”, aldus IG&H. “We vullen ons netwerk graag aan met goede interim-managers uit België en Nederland die ervoor openstaan om opdrachten te aanvaarden in de Belgische financiële sector.”
Kandidaten voor de pool moeten ervaring hebben en voldoen aan een aantal criteria. “Ze moeten minstens tien jaar ervaring hebben als lijnmanager, senior expert of programmamanager. Bij voorkeur zijn ze ervaren in het vervullen van opdrachten in de financiële sector. Ervaring in de verzekeringssector is een extra troef.”
IG&H zoekt specialisten in één van deze domeinen: digitale ontwikkeling (e-marketing, analytics, webontwikkeling, lead management), vernieuwing van business-processen en systemen (build, outsourcing en pakketimplementatie) met inhoudelijke expertise in hypotheken, pensioen en leven of schadeverzekeringen) en manager-ervaring of (agile) project- & programmamanagement-ervaring in de financiële sector in front- , mid-, of back-office.