MECHELEN – Geprint Mechelen steekt de studenten Media en Entertainment Business van Thomas More Mechelen een handje toe bij hun actie om geld in te zamelen ten voordele van Kom op tegen Kanker, en vooral voor vrouwen met borstkanker. Voor de productie en de verkoop van T-shirts zijn de studenten een samenwerking aangegaan met Geprint.
De studenten van de opleiding Media en Entertainment Business van Thomas More Mechelen hebben zelf een grappig T-shirt ontworpen en voor de productie en de verkoop gaan ze in zee met Geprint Mechelen uit de Onze-Lieve-Vrouwestraat.
“Het voordeel van samenwerken met Geprint Mechelen voor een dergelijke actie is dat er geen voorafgaande financiering nodig is om de T-shirts te produceren, want wij drukken ze pas na bestelling”, zegt Stijn Bevernage van Geprint Mechelen. “Op die manier moet er niet gegokt worden wat betreft het aantal T-shirts en de maten van de shirt. Je zit dus nooit met een overstock, wat dan ook weer goed is voor de ecologische voetafdruk.”
Dit is een handig systeem om zonder veel risico een dergelijke actie op poten te zetten. “De actie zal dus sowieso een opbrengst hebben, zelfs bij slechts één verkocht exemplaar. Maar we hopen dat er zo veel mogelijk ruchtbaarheid wordt gegeven aan de actie zodat dit T-shirt massaal verkocht zal worden. Zo kan een maximale opbrengst worden gegenereerd voor deze leuke actie.”
De T-shirts worden aangeboden op www.geprint.be/borstvooruit