Gedurende haar vijftien jaar als preventieadviseur psychosociaal welzijn in verschillende bedrijven heeft Sharon vanop de eerste rij kunnen zien waarom verbinding ook in bedrijven zo belangrijk is. “Met slechte communicatie loopt veel mis”, legt ze uit. “We verwachten dat de ander het wel begrijpt, we geven een snauw maar stellen eigenlijk geen duidelijk vraag, waardoor de ander niet geneigd is om echt te luisteren.”
“In bedrijven betekent dit dat je door aan verbinding te werken en goed te communiceren conflicten kan verminderen”, gaat ze verder. “Daarnaast zorgt het ervoor dat de motivatie van medewerkers zal verhogen, het verzuim het verloop zal verminderen.”
Feel Connected zet zich daarom ook voor bedrijven in voor meer verbinding. Met een team van ervaren coaches en trainers focussen ze op bemiddeling, hartcoherentie en communicatie. Ze bieden workshops en teambuildings aan, maar ook leiderschapstrajecten voor leidinggevenden, telkens op maat van het bedrijf.
Daarnaast organiseren ze elk kwartaal een lunch of ontbijt waar geïnteresseerden kunnen kennis maken met hun bedrijf en de verschillende belangrijke welzijnsthema’s. Op 6 september is er een lunch gepland met een infosessie over helder communiceren gericht naar L&D en HR-professionals. Inschrijven kan hier.