Faith in Fools: ontwikkeling van mensen en merken

fifoolsVeerle De Vos, voorheen aan de slag bij Saatchi&Saatchi, Duval Guillaume en Mortierbrigade, lanceert Faith in Fools, een bureau voor talentontwikkeling van mensen en merken. Ze vestigde zich in Mechelen.

“Hallo. Ik ben Veerle. Een fiere fool, en helemaal geen gek”, zegt ze op haar website. “Vol moed en energie focus ik op wat me echt bezig houdt: talentontwikkeling van mensen en merken. Als mens zal ik vooral naar je verhaal luisteren. Als coach zal ik samen met jou op zoek gaan naar wat je uniek maakt. En als communicatiespecialist zal ik je helpen om je verhaal helder, relevant en zichtbaar te maken.”

In februari verliet Veerle De Vos Mortierbrigade waar ze negen jaar partner en client services director was. Ze heeft meer dan twintig jaar ervaring in de communicatiesector. Haar strategisch inzicht en communicatietalent combineert ze met haar ervaring als gecertificeerd coach en haar levenslange interesse in de motivatie van mensen. Veerle is eveneens gastdocente geïntegreerde strategie aan de UBA Academy, Plantijn Hogeschool en de GRP Mediaschool.

Haar nieuwe bedrijf Faith in Fools is gebaseerd op de overtuiging dat de fools van vandaag de helden zijn van morgen. De bedrijfsnaam is afgeleid van een quote van Edgar Allan Poe: “I have great faith in fools, self-confidence my friends call it.”