MECHELEN – Digital performance agency FairEtail uit Mechelen werkt voortaan onder de naam Grava. Het agentschap is al meer dan tien jaar gespecialiseerd in digitale marketing en sales, en bouwde een portfolio uit met tal van A-merken.
Als toekomstgericht bureau wil FairEtail maximaal inzetten op digitale strategie, innovatie en ontwikkeling. Met een nieuwe naam, logo, huisstijl en website wil het bureau een futureproof antwoord bieden op de continu veranderende digitale golf.
“Grava betekent nog meer digitale goesting, meer groeimarge en meer grip op digitale ontwikkelingen. Data verzamelen, analyseren, visualiseren en laten renderen. Onder het motto Find your audience. Fuel your business. zet Grava nog meer in op het behalen van concrete resultaten, 100% aangepast aan de business van onze klanten.”
Dennis Kenis, stichter en managing partner van Grava: “Wanneer wij werken met klanten, stellen we kritische vragen over hun business, bereik, doelstellingen en doelpubliek. We bedenken nieuwe strategieën om ze sterker te positioneren in de markt. En dat is exact de oefening die we nu voor ons eigen agency hebben gedaan. FairEtail start na 10 jaar een nieuw, fris hoofdstuk en we zijn er Grava klaar voor!”
Belangrijk
Grava is trouwens Esperanto voor relevant of belangrijk. Dennis Kenis: “En dat is precies wat we willen zijn. We willen een relevante en belangrijke bijdrage leveren aan de resultaten van onze klanten. Bovendien werkt deze naam in verschillende talen en dat is ook belangrijk om onze klanten in meerdere landen en talen vooruit te helpen.”