MECHELEN – Het Mechelse digital performance marketing agency FairEtail vervoegt de rangen van Duval Union.
Het snel groeiende Mechelse agentschap richt zich op merken, retailers en een selectie van ambitieuze KMO’s. Het bestaat uit een 25-koppig team digitale experten, marketeers, consultants en accountmanagers die ervoor zorgen dat klanten een zo goed mogelijk resultaat halen uit hun digitale activiteiten. Nu sluit het bedrijf dus aan bij Duval Union, een consulting-, marketing- en communicatiegroep.
Dennis Kenis, managing partner van FairEtail: “Na een snel groeitraject als starter zijn we doorheen een fase van consolidatie en optimalisatie gegaan. Dankzij deze stap en onze recente verhuis naar ruimere kantoren, zijn we nu klaar voor een nieuw hoofdstuk en willen we op een zeer solide basis onze groei accelereren over lange termijn. In Duval Union hebben we een betrouwbare partner gevonden die ons kan helpen in business development en het verder schalen van deze onderneming.”
“Duval Union gelooft in de kracht van ondernemerschap, wat voor mij een sine qua non was voor een partnerschap. Bovendien zien we veel complementariteit binnen het ecosysteem van Duval Union en kijkt het hele team ernaar uit om samen te werken met industrie-veteranen als Marc Bresseel, Klaus Lommatzsch en André Duval.”
Bekroond
FairEtail werkt voor klanten als Krëfel, Lampiris, Corendon, Center Parcs, Deloitte, Dovy Keukens, Recupel, Flyer.be en t-groep. Op de laatste editie van de Digital Marketing Awards werd FairEtail uitgeroepen tot Best Performing Agency en ze werden onlangs nog geselecteerd door Google om deel te nemen aan de exclusieve Elevator Business Coaching Academy waar de meest beloftevolle bureaus beloond worden met extra training op topniveau.