MECHELEN – Eline De Munck ging voor het drukken van twee exclusieve lookbooks voor haar drie jaar jonge brillenmerk Odette Lunettes te rade bij het Mechelse Buroform. Het resultaat: twee chique creaties met accenten in goudfolie.
Buroform ontwikkelde de twee unieke lookbooks voor Odette Lunettes in lijn met het tijdloze en eigenzinnige karakter van het label.
De witte editie kreeg de titel Voyeur, naar de gelijknamige extravagante zonnebrillenlijn. Het zwarte lookbook Allure toont silhouetten uit de verfijnde designlijn van het merk.
Bij de creatie van de lookbooks werden gespecialiseerde druktechnieken gebruikt. Beide lookbooks kregen een chique, matte cover met het logo van Odette Lunettes in glanzende goudfolie.
“Dit contrast resulteert in een bijzondere, luxueuze feel die de exclusieve doelgroep van Odette Lunettes meteen in het oog zal springen. Zo worden Voyeur en Allure letterlijk eyecatchers”, zegt Jesse Marynen, manager van Buroform. “De titels van de boeken, extra in de verf gezet met 3D spotvernis in het binnenwerk, dragen bij aan de subtiele, maar elegante stijl die eigen is aan het label.”
Met de keuze voor dit design, deze kleuren en de exclusieve afwerkingstechnieken trok Odette Lunettes resoluut de kaart van de emotie.
Buroform is thuis in geavanceerde druktechnieken, en daarom komen er nog meer projecten met gerenommeerde klanten in de nabije toekomst.