herculestrophy-jdw-001

Duval Union neemt participatie in Herculean

KEERBERGEN – Herculean heeft er een nieuwe aandeelhouder bij. De Antwerpse bedrijvengroep Duval Union neemt een belangrijke minderheidsparticipatie in het Keerbergse coachingbedrijf, dat bekend is van onder meer de Hercules Trophy.

De nieuwe partners zullen samen het employee engagement platform van Herculean verder uitbouwen en in de markt zetten. Ook de Hercules Trophy en het CSR-programma Pink Ladies Games worden uitgebreid.

Duval Union is gespecialiseerd in business, marketing en communicatie consulting en uitvoering. Klantbeleving speelt daarbij een belangrijk rol. Herculean van zijn kant gelooft dat geëngageerde medewerkers de sleutel zijn tot loyale en meer betrokken klanten. In een wereld waarin marketing en HR steeds dichter naar elkaar toegroeien, is deze participatie dus een verrijking voor beide bedrijven.

Samen willen ze het verschil maken via het platform rond personeelsengagement en -welzijn, in combinatie met de bestaande service business. Het is de gezamenlijke ambitie om vertrouwelijk adviseur te zijn via digitale transformatie, employer branding, sportmarketing, content marketing, community building, CSR, teambuilding, workshops en welzijnstrajecten.

Ambassadeurs

Yves Vekemans, ceo van Herculean: “Via ons engagement-platform zetten we de medewerkers van bedrijven in als ambassadeurs. Samen met klanten en andere stakeholders bouwen we vervolgens aan een tribe die de bedrijfscultuur uitdraagt. Het platform meet wat er echt leeft binnen de bedrijfscultuur. Op die manier koppelen we vanop de werkvloer ook terug naar het strategische luik en dat maakt de cirkel rond.”

Marc Bresseel, founding partner bij Duval Union, zal toetreden tot de raad van bestuur bij Herculean.