Drylock, dat in 2021 zijn 10-jarig jubileum viert, is gespecialiseerd in hygiëneproducten voor baby’s, vrouwen en volwassenen. Ze zijn actief in 33 landen met een personeelsbestand van bijna 3.000 medewerkers en laten een gestage, duurzame groei zien. Het tijdig verstrekken van nauwkeurige, duidelijke en uitgebreide offertes aan hun klanten werd een energieverslindende taak: tijd voor automatisering dus.
CANGURU, een toegewijde SAP-partner die internationale bedrijven bedient in hun zoektocht naar Customer Experience Excellence, biedt Configure Price Quote-oplossingen die voldoen aan een breed scala aan zakelijke en functionele vereisten in de context van B2B-aanbiedingen. Dit doen ze door SAP CPQ te implementeren in verschillende bedrijfsscenario’s, maar ook in een breed scala aan markten: van IT- tot industriële bedrijven, maar ook in de logistieke dienstverlening.
Drylock en CANGURU zullen dit project opnemen als een gezamenlijk projectteam, met een initiële focus op het assortiment babyverzorgingsproducten.