“Adobe Experience Cloud, het digital experience platform van Adobe, heeft ontzettend veel te bieden”, zegt Yoeri Conickx , de nieuwe Technology Director bij Springbok. “Adobe Experience Manager (AEM), het CMS in hun DXP, is uitstekend en wordt door veel grote merken gebruikt met hoge tevredenheid. Het unieke van het platform is dat het alle dimensies aan elkaar koppelt: van technologie en marketing automation tot contentmanagement”, legt hij uit. “Bij Springbok gebruiken we de oplossingen van Adobe om op elke stap van de customer journey een unieke brand experience te creëren. Dat doen we onder andere voor internationale merken zoals Bridgestone en Daikin.”
Yoeri Conickx werkte eerder bij Emakina Group op internationale klanten en projecten. Springbok heeft hem vandaag aangeduid als Technology Director om de technologieteams in België te leiden. “Met de gecombineerde kracht van Springbok en onze techpartners realiseren we klantervaringen die levenslange merkbetrokkenheid teweegbrengen. We combineren platforms en bouwen aan tech stacks die merken toekomstbestendig maken”, vertelt Jeroen Huys, Managing Director bij Springbok België.
“De oplossingen van Adobe zijn daar een belangrijk onderdeel van. Ook heeft Springbok veel ervaring met duurzame webdesign, waarbij we de CO2-uitstoot van websites verminderen. Adobe heeft goede tools om content geoptimaliseerd naar elk platform te brengen en maakt websites duurzamer met groene hosting”, klinkt het nog.