Avatars

Dienstenbedrijf Trixxo lanceert opmerkelijke campagne

ZEMST – KONTICH – MECHELEN – SINT-KATELIJNE-WAVER – Familiebedrijf Trixxo is een HR-dienstengroep die bestaat uit diverse afdelingen. Trixxo heeft meer dan 130 kantoren in heel België, waarvan een viertal in onze regio. Met de nieuwe campagne investeren ze in crisistijden in goed nieuws.

Vanaf dinsdag start een grootschalige nationale multimediacampagne met een uitgesproken positieve boodschap. Ondanks de coronacrisis liggen er tal van opportuniteiten voor het oprapen, zowel voor werkzoekenden, gezinnen als bedrijven!
Centraal in de campagne staan Thomas, Tamara en nog een 7-tal andere animatiefiguurtjes. Ze vertellen graag hoe we met z’n allen door de crisis kunnen komen.

Voor werkzoekenden betekent dat bijvoorbeeld dat er vacatures zijn. Als ‘matchmaker’ zijn er via Trixxo duizenden vacatures in de aanbieding voor huishoudhulpen, productiemedewerkers, administratieve krachten… noem maar op. En ook voor de klassieke knelpuntberoepen in de bouw, ICT, klantendienst of veiligheid worden er nog steeds veel gemotiveerde professionals gezocht.

Voor de gezinnen zijn er bij Trixxio gespecialiseerde huishoudhulpen die kunnen ingeschakeld worden. Want thuiswerk wil niet zeggen dat je ook na de uren in de weer moet zijn om zelf alles schoon te houden!

Voor bedrijven die op zoek zijn naar medewerkers zoekt TRIXXO daarbij naar de beste match, zodat de kwaliteit van de samenwerking op lange termijn verzekerd is.
“De vacatures zijn er, de mensen om ze in te vullen zijn er ook. Daarom moeten alle partijen nu initiatief nemen om de arbeidsmarkt nieuw leven in te blazen”, zegt Luc Jeurissen, CEO van TRIXXO. “Ook wij hebben deze crisis zeker gevoeld, zo lagen alle activiteiten in de dienstencheques sector (onze grootste tak) zelfs enkele weken helemaal stil door de lockdown. Toch hebben we ervoor gekozen om onze strategie “groei” niet zomaar voor een jaar op te bergen. Sterker uit de crisis komen is onze doelstelling. Als dienstenbedrijf willen we niet aan de kant blijven staan en een actieve rol opnemen om de toekomst een positieve twist te geven.”

Via deze link krijg je al een voorproefje van de campagne.

www.youtube.com/watch?v=GbJohLq5ubk

www.youtube.com/watch?v=-jolR6Kr8Yk