Sinds enkele weken biedt Delhaize Proxy Muizen een nieuwe service aan zijn klanten. Wie iets bestelt in een online shop maar overdag vaak niet thuis is, kan zijn pakje(s) laten bezorgen in de winkel. De winkelverantwoordelijke tekent voor de pakjes en zet ze opzij tot ze door de besteller worden afgehaald.
Die moet wel vooraf aan de winkel via mail melden bij welke webwinkel hij heeft besteld, wanneer het pakje ongeveer wordt verwacht en indien mogelijk via welke besteldienst (BPost, DHL, PostNL, UPS…) het wordt bezorgd. Delhaize Proxy Muizen verwittigt via SMS wanneer het pakje is toegekomen.
“Met onze ruime openingsuren spelen we in op de trend van e-commerce, en we bieden een oplossing voor de grootste hindernis: aanwezig zijn wanneer een pakje geleverd wordt”, zegt Chris Luyckx van Dynamic Retailers, mede-zaakvoerder van Delhaize Proxy Muizen. “De dienst is nog maar enkele weken actief, dus een overrompeling is het nog niet. We spelen hiermee wel in op de nieuwe tendensen, dus een succes wordt het sowieso in de toekomst, zeker als we zien hoeveel mensen het op die korte tijd al geprobeerd hebben, louter door wat reclame op sociale media en op onze winkelvloer.”