MECHELEN – De Vleeshalle, de Mechelse smaakmarkt in een imposant historisch pand, richt zich vanaf nu ook expliciet tot de B2B-sector. Er zijn een meeting- en workshopruimte en business lounges en het is zelfs mogelijk om de hele hal af te huren.
Sinds de opening twee maanden geleden vonden al meer dan 30.000 bezoekers hun weg naar De Vleeshalle, en nu wordt het doelpubliek verbreed.
“Er is een enorme vraag van bedrijven om iets in onze hal te organiseren”, vertelt manager Magalie Nijs. “De noodzaak om een gevarieerd aanbod voor de B2B-sector te ontwikkelen, was van in het begin duidelijk, maar is in een stroomversnelling geraakt door de vele aanvragen.”
Op de eerste verdieping werden de workshopruimte Victor, Het Platform en de Brugal- en Pemberton Lounge ingericht. Victor biedt plaats aan maximum 20 personen en doet dienst voor workshops, seminaries, keynotes en coaching sessies. De ruimte is voorzien van een uitgeruste keuken en de juiste technologische hulpmiddelen om alles vlot te laten verlopen.
Het uitzicht krijg je er gratis bij. Het Platform en de twee lounges geven een panoramisch zicht over de hal, wat een extraatje biedt voor een informeel netwerkevent of een bedrijfslunch op hoger niveau.
Meetingroom John ligt op de tweede verdieping en heeft een tafel voor maximum 12 personen, geschikt voor productieve meetings en smakelijke pauzes.
Bedrijven kunnen ook de volledige Vleeshalle huren voor bedrijfsfeesten, voorstellingen, netwerkevents en product launches.
Magalie Nijs: “De centrale ligging, het imposante pand en de in het oog springende architectuur zijn de meest voor de hand liggende troeven, maar er is meer. Onze smaakmakers (de eetgelegenheden in de hal) kunnen te allen tijde zorgen voor catering. De keuze uit 12 verschillende keukens zorgt ervoor dat elk bedrijfsevent, hoe klein of hoe groot ook, altijd op smaak gebracht wordt.”