Sarah Keppens Customerry

Customerry gaat op zoek naar het meest klantgerichte Mechelse bedrijf

Met haar bedrijf Customerry helpt Sarah Keppens KMO's met hun klantgerichte aanpak. Ze heeft een grote passie voor lokale ondernemingen en de soms innovatieve manieren waarmee ze hun klantbeleving professionaliseren. “Die bedrijven wil ik in de kijker zetten met deze wedstrijd”, zegt ze.

Customerry bestaat bijna 5 jaar en is een partner voor veel KMO’s in hun zoektocht naar meer klantgerichtheid. “Ik focus mij louter op het advies geven aan bedrijven. Ik doe geen marketing of ik bedenk geen IT-oplossingen. In mijn contacten met die bedrijven merk ik vaak dat ze op een innovatieve manier met hun klanten omgaan. Jammer genoeg komen die verhalen zelden of nooit in de media en ook door belangenorganisaties als Voka of Unizo worden kleine bedrijven vaak over het hoofd gezien. Ik broedde al lang op een manier om deze ondernemingen het podium te geven dat ze verdienen. Daarom wil daar deze zomer graag écht werk van maken.”

“Lokale bedrijven verdienen een podium”

Customerry gaat de komende maanden dus op zoek naar de meest klantgerichte onderneming van groot Mechelen. Iedere onderneming die actief is op het grondgebied van Mechelen en maximum 50 medewerkers telt kan deelnemen.

Nog tot 5 juli kunnen bedrijven zich inschrijven door een formulier in te vullen dat je kan aanvragen via de website www.customerry.be Eens ingeschreven ontvang je verdere instructies. Gedurende de zomer buigt Sarah zich over de ingezonden cases en wordt er een short list gemaakt. Uit die shortlist wordt door een team van experten de winnaar gekozen.

“Wat er te winnen valt? Naast de nodige publiciteit, mag de winnaar van ons een traktatie verwachten voor het volledige team. Wat dat precies wordt is nog een verrassing, maar als je ons een beetje kent, dan weet je dat ook dat een échte beleving zal worden”, vertelt Sarah. “Ik doe dit los van enige commerciële bedoeling omdat ik oprecht geloof dat veel lokale bedrijven een podium verdienen. Daarom is de deelname ook gratis. Ik organiseer deze wedstrijd omdat ik oprecht geloof dat er héél veel mooie, inspirerende klantgerichte verhalen bestaan die een podium én een leuke prijs verdienen.”