Volgens Klaas Fremaut van Focus Advertising neemt zijn bedrijf een enorme stap voorwaarts in de post-digitale wereld. “We hebben met een ploeg van een 20-tal medewerkers hard gewerkt om te staan waar we nu staan. We hebben steeds gewerkt vanuit een generalistisch model. Vandaag volstaat dit niet meer. Er is meer dan ooit expertise nodig vanuit meerdere vakdisciplines. En die hebben we gevonden binnen het ecosysteem van Cronos-aan-de-Leie en &Koo.” Het bureau blijft gehuisvest in de vertrouwde kantoren in Kortrijk (Heule).
Koen Van Impe (&Koo) zegt dat het toetreden van Focus Advertising tot het platform voor marketing- en technologie- experten precies past in de aanpak om zo dicht mogelijk bij de klanten te opereren. “Focus Advertising is een ‘leading agency’ in de West-Vlaamse en Oost-Vlaamse markt. Samen met Cronos-aan-de-Leie hebben we nu een stevige propositie aan te bieden aan de Vlaamse ondernemer waarbij marketing en innovatie de basis zijn. Naast Antwerpen en Vlaams-Brabant zijn we nu in quasi alle provincies stevig verankerd met onze creatieve en strategische agencies van de &Koo groep.”
Sam Bambust & Neal Van Maele (Cronos-aan-de-Leie) vullen aan: “Op het vlak van digitale strategie, digitalisering en digitale transformatie staan we heel sterk. Maar om de eindklant echt centraal te plaatsen, staan we nog veel sterker als we ook de branding, het grafische luik en de communicatie in ons (gezamenlijk) aanbod integreren. Focus Advertising vult die nood perfect in en weet zijn kennis toe te passen in zowel online als offline media.”