Zowel Springbok als de andere creatieve bureaus verstevigen hiermee hun positie op de markt met een gezamenlijke visie en missie. Verder zullen de Duke & Grace en Make Sense samen hun intrek nemen in een nieuw kantoor in centrum Gent. Daarmee breidt Springbok nu ook verder uit. Na bureaus in Mechelen, Brussel, Amsterdam en Den Bosch huisvesten ze hun ruim 360 werknemers nu ook in het hart van Oost-Vlaanderen.
Om het nieuwe Springbok te duiden, komt het Mechelse bedrijf ook met een rebranding. Hun nieuwe logo staat symbool voor het ripple-effect, de natuurlijke rimpeling van het water. “Om verandering in gang te zetten is er immers niet één groot ding nodig, maar heel veel aaneenschakelingen van kleine (en grote) dingen”, klinkt het.
“Door alle bureaus onder dezelfde naam te laten opereren onderstrepen we onze gezamenlijke missie”, zegt Sammy Colson, CEO van Springbok. “De combinatie van onze technische en creatieve oplossingen versnelt duurzame groei en levert doeltreffende resultaten op. Bij Springbok zijn we altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze oplossingen beter, sneller, slimmer en duurzamer te maken. De samensmelting van expertises is een stap voorwaarts in onze missie om een betere toekomst te creëren via positieve groei.”