Conimex Nederland heeft zijn digitale budget toegewezen aan het Mechelse marketingbureau LUON. Overtuigend strategisch advies en een klantgerichte aanpak gaven de doorslag.
Conimex wil de Nederlandse consument tonen dat de oosterse keuken veel meer is dan wokken alleen. Het foodmerk verlegt zijn grenzen van de Indonesische keuken naar die van heel Zuidoost-Azië. Conimex, een autoriteit op het gebied van oosters koken, wil de gebruiker vertrouwd maken met oosterse smaken, trek geven en inspireren om meer te experimenteren met de producten.
LUON zal instaan voor de digitale vertaling van die nieuwe merkstrategie. Dit gebeurt door de creatie van een vernieuwde site met editorial content in blog- en magazinestijl. Daarnaast bouwt LUON een relationeel programma dat de consument moet inspireren, activeren en doorheen de customer journey zal begeleiden.
LUON is gespecialiseerd in customer relationship marketing. Via slimme campagnes en programma’s bouwt het bureau dialogen, langdurige ervaringen en rendabele relaties tussen merken en hun doelgroep. LUON werkt onder meer voor Unilever, Midas, Educam, Tech Data, Eni, Alken-Maes, Worldline, Mondelez, Continental en Ello Mobile.