Springbok gaat een partnerschap aan met merken die alle digitale activiteiten naar een hoger niveau willen tillen. Met Make Sense aan boord verbetert het bedrijf naar eigen zeggen zijn expertise in Corporate Social Responsibility (CSR) en SDG’s of werelddoelen voor duurzame ontwikkeling.
CEO’s tevreden
Dimitri Barbe, oprichter van Make Sense, is blij met de samenwerking. “De expertise van Springbok is een mooie aanvulling op ons specialisme. We kijken er naar uit om ook internationale markten te betreden”, zegt hij.
Ook Sammy Colson en Kim Verhaegen, CEO’s en oprichters van Springbok klinken tevreden. “Gent is dé hotspot van België op het gebied van creativiteit en technologie. Zo kunnen we meer talenten en klanten aantrekken”, zegt Colson. “We hebben elkaar gevonden in onze gedeelde waarden”, vult Verhaegen aan.
B-corp certificaat
Make Sense is een bedrijf dat gespecialiseerd is in Corporate Social Responsibility (CSR) ofwel alles wat te maken heeft met ecologisch, inclusief en maatschappelijk verantwoorde communicatie. Het is een van de weinige bureaus in België met een B-corpcertificaat. B-corp is een wereldwijde organisatie die bedrijven aanspoort en ondersteunt om sociale en milieuvriendelijke inspanningen te doen.