overons_banner

Cityfashion.be promoot modeboetieks

Antwerpen – Alle modezaken in heel Vlaanderen aanbieden in één klik, dat is het doel van www.cityfashion.be. Om dat duidelijk te maken aan de modeminnende Vlaming, lanceert cityfashion in samenwerking met Mediahuis een mediacampagne in kranten, magazines en online.

Het modeplatform biedt webshops aan van 173 Vlaamse modeboetieks, ook in Mechelen en omstreken, en brengt maar liefst 2.403 verschillende modemerken samen. Met de campagne wil cityfashion de Vlaamse modeboetieks opnieuw dichter bij de consument brengen. De campagneslogan Alle Vlaamse modeboetieks wachten op jou maakt duidelijk waar cityfashion voor staat: het verenigen van alle Vlaamse modeboetieks. Zo kan de consument online shoppen in de langste digitale winkelstraat of er alvast een kijkje nemen om vervolgens de fysieke winkel te bezoeken.

Passie voor het vak

Met deze campagne wil cityfashion onderstrepen dat shoppen bij Vlaamse modeboetieks méér is dan zomaar kleding of schoenen kopen. In deze winkels koop je mode met een verhaal van generaties vakmanschap en service en een hedendaagse klantgerichtheid met een eigen kwaliteitsstempel. In de praktijk vertaalt zich dat naar een gevarieerd aanbod met een gemeenschappelijke noemer: passie voor het vak.

Benny Kerkhofs, Business director regionaal digitaal, cityfashion – Mediahuis: “De expertise en persoonlijke service die je bij onze Vlaamse modeboetieks terugvindt, is van onschatbare waarde voor een consument. Maar het is nu eenmaal een feit dat diezelfde consument anders shopt dan in het verleden. Heel vaak wordt er eerst online gekeken alvorens een fysieke winkel binnen te stappen. Daarom is het belangrijk dat de Vlaamse modeboetieks ook online voldoende visibiliteit krijgen en top of mind worden bij de consument. En dat is precies wat we willen uitdragen met deze campagne!”