Beeld oprichters

‘Brawerij’ wil online aanwezigheid van ondernemers boosten

MECHELEN – Ondernemers met een topproduct of -dienst, maar zonder online impact, halen nooit het maximum uit hun zaak. De nieuwe Mechelse joint-venture Brawerij wil die ondernemers helpen door hun online zichtbaarheid te optimaliseren. Grafische vormgeving, webdesign, fotografie, copywriting en sociale media in één brawketel, met straf resultaat, zeggen ze zelf.  

Ondernemers willen in de eerste plaats ondernemen. Met als gevolg dat ze vaak weinig aandacht hebben voor hun huisstijl, marketing en online aanwezigheid, en zo opportuniteiten laten liggen. Joint-venture Brawerij springt graag in dat gat. Webdesigner Stijn Matthé (Fat Fish), fotograaf Naomi Banken, copywriter Hannes Dedeurwaerder (Seriewoordenaar) en sociale-media-expert Jonas Verheyen bundelen hun krachten. Met als ambitie ondernemingen letterlijk en figuurlijk in de spotlights te plaatsen. 

“We willen een one-stop-shop zijn voor Mechelse ondernemers”, vertelt Stijn Matthé. “Niet alleen qua diensten, maar ook in termen van advies en opvolging. Maar in deze voor iedereen lastige tijden willen we vooral een partner van A tot Z zijn voor mensen die durven ondernemen. We mikken in de eerste plaats, maar niet exclusief, op startende ondernemers tussen Antwerpen en Brussel. Zij kunnen bij ons terecht voor logo-ontwerp, branded fotografie, grafisch design, copywriting, een website, social media of uiteraard het totaalpakket.”

https://brawerij.be