MECHELEN – BMW Belux en de BMW dealers proberen in deze economisch moeilijke periode de lokale handel te ondersteunen. Tijdens de lockdown stelde BMW Belux al wagens ter beschikking van het zorgpersoneel. En bij MINI werd een actie uitgewerkt waarbij MINI stores de lokale horeca ondersteunden.
Via de sociale media stelden de MINI stores een Mini ter beschikking aan lokale horecazaken voor hun leveringen aan huis. BMW Belux zet deze positieve acties nu graag verder en stelt daarom de nationale campagne ‘Travel Local’ voor. Met deze actie spoort BMW zijn dealers aan om opnieuw de lokale horeca te helpen. Deze keer door weekendtrips in eigen land weg te schenken aan de sector.
Ook BMW Juma met concessies in Leuven en Mechelen neemt dit initiatief graag ter harte. Tijdens de maand augustus verloten de Juma dealers vier weekends. Tijdens dat weekend kunnen de winnaars niet alleen met een BMW rijden maar winnen ze ook een diner of een overnachting. Op deze manier zet Juma met plezier de lokale horeca in de kijker. Zo werd er reeds een diner bij Bar Louis, een heerlijk bezoek aan Unwined en een overnachting in het Van der Valk Hotel in Mechelen geschonken. De laatste give away loopt deze week. Iedereen kan zijn kans wagen op een weekendje BMW rijden met een overnachting in hotel The Lodge in Heverlee.