BORNEM/BOOM – BMW Belux sluit een driejarig partnership met Tomorrowland. Het automerk zal Tomorrowland aangrijpen om de nieuwe BMW 1 reeks, die in september op de markt komt, in de kijker te plaatsen.
Met meer dan een miljoen preregistraties en 400.000 tickets die jaarlijks in een oogwenk uitverkocht zijn, is het festival voor BMW een goede gelegenheid om visibiliteit te creëren bij een jong en dynamisch publiek.
Om de samenwerking in de verf te zetten, lanceert BMW onder de hashtag #roadtotomorrowland bovendien een wedstrijd waarbij de deelnemers een Tomorrowland Experience kunnen winnen: met 4 vrienden in een nieuwe BMW naar het festivaldomein rijden en onderweg genieten van een gepersonaliseerde Spotify-playlist met de beats van Tomorrowland.
Het partnership met Tomorrowland past in de wereldwijde strategie van BMW Group, waarbij muziek één van de centrale marketingomgevingen wordt.
Zo is BMW AG partner van het Coachella Valley Music & Art Festival in Californië. Ook in België speelt muziek bij BMW een rol op het hoogste niveau. De groep sloot onlangs eveneens een partnership met Live Nation Concerts, de grootste live concertpromotor ter wereld.