contactcenter

Bart Somers opent nieuw contactcenter van Telenet

In aanwezigheid van de Mechelse burgemeester Bart Somers en Benedikte Paulissen, verantwoordelijke klantenservice Telenet, werd donderdag het nieuwe contactcenter van Telenet in Mechelen officieel geopend. Somers en Paulissen knipten samen het lint door.

In het gebouw aan de Bedrijvenlaan in Mechelen Zuid werken ongeveer 350 medewerkers. Zij verhuisden dit najaar van de kantoren aan de Liersesteenweg naar het nieuwe gebouw. “We hechten veel belang aan een aangename kantooromgeving. Om ervoor te zorgen dat iedereen over voldoende ruimte beschikt om aangenaam te kunnen werken, verhuisden we het contactcenter”, aldus Isabelle Geeraerts van Telenet. “We bleven trouw aan onze roots en vonden een geschikte locatie in Mechelen Zuid.”

De medewerkers van het contactcenter staan klanten telefonisch te woord bij commerciële, administratieve of technische vragen. Het aantal gesprekken daalt echter elk jaar. Meer dan 80% van alle interacties met klanten verloopt digitaal.

Eerder dit jaar vierde Telenet zijn twintigste verjaardag. Het bedrijf is op twintig jaar sterk gegroeid en stelt momenteel meer dan 3.000 mensen te werk.