Anchr is via AXI Software al jarenlang verankerd binnen de software- en IT-wereld en zal ook nu via haar merken gestandaardiseerde en maatwerkoplossingen blijven leveren. Met de introductie van een nieuwe naam en merkidentiteit, komt ook een nieuwe website. “De nieuwe huisstijl weerspiegelt waar Anchr voor wil staan: innovatief en gretig om grenzen te verleggen, nabij, toegankelijk en menselijk.”
“Het is onze ambitie om met Anchr een overkoepelend merk uit te bouwen. Een thuis waar software- en IT-bedrijven elkaar kunnen inspireren. Door intensiever te investeren in onze producten en ondersteuning, willen we de beste oplossingen voor de uitdagingen van vandaag bieden.”
Ron van den Broek, CEO van Anchr
Anchr telt vandaag een zevental oplossingen. De organisatie biedt kassasoftware, inkoopsoftware, financiële software, dossierbeheersoftware, contractbeheersoftware, verkiezingssoftware en maatwerk. Anchr telt om en bij de 350 medewerkers en rekent bedrijven als De Bijenkorf, ANWB, Colruyt Group, Vandemoortele, Ctgb, Plus, Intratuin, Raad van State en Umicore tot haar klanten.