archerj

ArcherJ wil met geïntegreerde eventstrategie bedrijven ondersteunen bij het organiseren van events

Uit onderzoek blijkt dat twee derde van de bedrijven en organisaties geen overkoepelende eventstrategie heeft. Dit resulteert in events die vaak te veel kosten, maar te weinig opleveren. Joël Dewalheyns uit Boortmeerbeek wil daar met ArcherJ verandering in brengen.

Vanuit zijn ervaring in event- en beursmanagement in zowel commerciële als marketing functies heeft Joël veel geleerd over de uitdagingen waar bedrijven voor staan als ze een event willen organiseren. Met ArcherJ wil hij bedrijven op dat vlak ontzorgen met een gepersonaliseerde en strategische visie op het event.

Daarnaast biedt ArcherJ ook trainingen en eventstrategie aan aan bedrijven. Daarmee wil Joël de organisatie van events binnen een bedrijf integreren in het sales- en marketingplan, gericht op het verhogen van het rendement van de events.

“Een goed ontwikkelde eventstrategie voorkomt ad-hoc beslissingen, zorgt voor een grotere betrokkenheid van alle medewerkers en maximaliseert de impact van evenementen”, legt Joël uit. “Of een organisatie nu groot of klein is, als er meer dan één evenement per jaar wordt georganiseerd, kan een samenhangende aanpak al aanzienlijke voordelen en kostenbesparingen opleveren.”