Acerta promoveert Jurgen Francis

jurgenJurgen Francis is zopas benoemd tot hoofd van het departement Sales & Marketing bij HR-dienstverlener Acerta. In deze nieuwe rol zal hij zich in eerste instantie richten op het uitbouwen van de toegankelijkheid van de dienstverlening, en hij zal de kwaliteit voor de diverse klantsegmenten verder optimaliseren. Naast het aanbieden van persoonlijk advies en dienstverlening zal ook de digitale component een nog prominentere rol spelen binnen de marketingstrategie van Acerta. Jurgen Francis wil een meer contentgedreven beleid uitrollen, waarin Acerta zich verder kan positioneren als kennispartner voor haar klanten.

Francis heeft een sterk parcours afgelegd in Sales & Marketing Management functies. Hij vervulde diverse commerciële rollen bij leidinggevende HR- en IT-bedrijven (SD Worx, Attentia, IBM) waar het uitbouwen van een specifieke klantgeoriënteerde aanpak steeds centraal stond. Geboeid door HR startte hij een jaar geleden bij Acerta als Director Sales.

Jurgen Francis is ambitieus: “Ik wil samen met mijn sales- en marketingteam sterke resultaten neerzetten voor onze klanten door met hen een hecht partnerschap aan te gaan gebaseerd op kennis van de markt en van de klant. We willen in de toekomst volop inzetten op payroll en HR-advies in elke groeifase van de klant.”

Christophe Deroose, CEO van Acerta: “Jurgen is een echte aanwinst in het directiecomité omdat hij nu in directe lijn zijn geïntegreerde sales- en marketingaanpak kan toelichten. Ik kijk ernaar uit om met hem samen te werken en mee sturing te geven aan het uitrollen van deze gecentraliseerde aanpak.”